Ultrason Teknik Servis

Phoenixmed Medikal

Arıza süresini kısaltın ve operasyonları geliştirin
PhoenixMed hakkında

PhoenixMed Ltd., teknolojide küresel klnik mühendislikleri ilgili bir liderdir ve her yerdeki profesyonel tıp uzmanları için yeni olanaklar sunar.
Durmaksızın yenilik ve Medikal mühendsilik çözümleri dünyasınında bilgiyi hizmete dönüştürüyoruz.Uluslararası çözümler konusunda her geçen gün kendimizi bir adım ileri taşıyoruz.Edindiğimiz bilgi ve tecrübeyi Tıp dünyası ile paylaşıyoruz.

Neden PhoenixMed medikal mühendislik çözümleri?

İşletmeler giderek daha karmaşık teknolojilere yatırım yaptıkça, bu teknolojiyi ve onu kullanan çalışanları en iyi şekilde çalışır durumda tutmak olağanüstü bir zorluk haline geliyor. PhoenixMed, eğitimli, profesyonel onarım ve destek personeli ile işletmenizin bu zorluğun üstesinden gelmesine yardımcı olur. Bir kaza veya öngörülemeyen başka bir olay ekipmana veya çözümlere zarar verdiğinde, Onarım Hizmetleri iş sürekliliğini korumaya yardımcı olmaya hazırdır.
PhoenixMed müşterileri, PhoenixMed Mühendislerinin ultrason sistemleri hakkındaki derin bilgilerinden yararlanan destek görevlerini üstlenmesini sağlayarak bakım maliyetlerini azaltabilir ve üretkenliği artırabilir. Müşteri Desteği, teknolojiyi güncel tutmak için yükseltmeler gerçekleştirmeyi ve daha fazlasını içerebilir. İsteğe Bağlı Hizmetler, işletmenizin ihtiyaç duyduğu belirli Markadan bağımsız ( GE,Siemens,Canon,Samsung,Philips,Terason,Aloka,Hitachi) ultrason sistemlerinin gereksinimlerine göre uyarlanabilir. Buna ek olarak, PhoenixMed servis teklifleri size uygun korumayı seçmek için ihtiyacınız olan esnekliği sağlar. PhoenixMed klinik mühendislik çözümleri, şirketinizin Ultrason donanım, yazılım ve çözümlerine yaptığınız yatırımları optimize etmek için ihtiyaç duyduğu yenilikçi hizmetleri ve desteği sağlayabilir.

Hizmet Kalitesi

PhoenixMed Service, hızlı, sistematik servis ve gelişmiş teknik destek ile operasyonel verimliliği ve üretim oranını artırır. Hizmet ayrıca dünya çapında 33 ülkedeki servis mühendisleriyle en iyi uygulamaları paylaşarak müşterilerin büyümesini ve iş inovasyonunu destekler.
Bunu başarmak için PhoenixMed Service, Garanti Uzatması ve Yönetilen Servis gibi çeşitli müşteri hizmetleri programlarını sürekli olarak geliştirir ve sunar.

Vurgulamak

PhoenixMed, iş sürekliliğini korur ve öngörülemeyen olaylardan kaynaklanan riskleri azaltır.
Donanım, yazılım veya çözümler için onarım hizmetleri ve mümkün olan en kısa sürede yanıt süreleri ile iş sürekliliğini destekleyin.

-Şirketinizin ihtiyaçlarına göre uyarlanmış 7x24 müşteri desteğiyle üretkenliği artırın

-Çeşitli hizmet koşullarını içeren bir dizi isteğe bağlı hizmetle bakım maliyetlerini azaltın

Değerli koruyucu teknoloji yatırımları eğitimli ve sertifikalı 7/24 yardım

Her türden işletme, donanım, yazılım ve çözümlere yaptıkları önemli yatırımlar nedeniyle öngörülemeyen hasarlara karşı proaktif korumaya ihtiyaç duyar.
PhoenixMed service paketi, işletmelerin teknoloji kullanımlarını optimize etmelerine ve beklenmedik durumlara hazırlanmalarına yardımcı olan çeşitli hükümlere sahip bir dizi yönetilen hizmet sunar. PhoenixMed servis, Onarım Hizmetlerini, Müşteri Desteğini ve isteğe bağlı Hizmetleri içerir.

Aşağıdaki avantajları elde etmek için PhoenixMed service portföyünden bir hizmet paketi seçin:

-İş devamlılığı. Profesyonel Onarım Hizmetlerini kullanarak kazalar ve diğer öngörülemeyen olaylarla uğraşırken iş sürekliliğini koruyun.

-Devam eden destek. Düzenli Destek ile teknolojinin en yüksek verimlilikte çalışmasını sağlayın.

-Maliyet verimliliği. Bireysel ürün hatlarına göre uyarlanmış isteğe bağlı hizmetlere bağlı olarak bakım maliyetlerini azaltın.

Bakım Çözümleri

7/24, yılda 365 gün* P-RMS (Phoenix Uzaktan Bakım Sistemi)
Bu sistem, sistem hatalarının sürekli izlenmesini, sistem ve yazılım sürümünün otomatik olarak teşhis edilmesini sağlar.

7/24 çağrı merkezi : Müşteri destek merkezi, müşterilerin sorunlarına hızlı bir şekilde yanıt vermek için yılda 365 gün 7/24 çalışır.

Yükseltme hizmeti :PhoenixMed servis, donanım ve yazılım yükseltmelerinin yanı sıra isteğe bağlı cihaz yenileme (refurbish) aracılığıyla müşterilerin en son donanımı kullanmalarına yardımcı olur.

Hizmet sunumu : PhoenixMed müşterilerine benzersiz gereksinimlerini karşılayacak kapsama alanını seçmelerine izin vererek hizmet desteği seçme esnekliği sunar.

* Yönetilen hizmetin kullanılabilirliği ülkeye bölgeye göre değişebilir.
Performans Çözümleri

P-RMS Ana Odak Hastadır En yüksek çalışma süresi PhoenixMed, müşterilerimizin tıbbi Ürünleriyle değil, hastalarla ilgilenmesini sağlamanın önemli olduğunun farkındadır. Bu nedenle PhoenixMed, güvenli uzaktan erişime sahip son teknoloji bir P-RMS (Phoenix Uzaktan Bakım Sistemi) geliştirdi. Gerçek zamanlı izleme ve uzaktan teşhis sayesinde, maksimum çalışma süresi ve performans sağlayan en hızlı çözüm bulunacaktır. Etkili tanılama izleme ve analizi, sistemin en iyi şekilde çalışmasına ve teknik bir sorunun önceden önlenmesine yardımcı olur Proaktif Bakım Gelecekteki sorunların öngörülmesi P-RMS ile mümkün olabilir. Sistem hataları veya uyarıları gerçek zamanlı olarak izlenir ve kullanıcının tıbbi ekipmanında oluşabilecek teknik sorunları tahmin etmek için analiz edilebilir. Sorunlu durumlar tespit edildiğinde, servis mühendisleri, sorunu çözmek için gerekli olacak parçaları getirerek sahaya önleyici bir bakım ziyareti yapacaktır. Servis mühendisleri, uzaktan tanılamadan sahanın durumundan haberdar olduğunda hızlı çalışma süresi mümkündür. Ekipmanınız sanal bir tünel aracılığıyla bilgisayar korsanlığı veya virüslere karşı güvende olmanıza yardımcı olacaktır.ve elbette ki hasta bilgileri de güvende olacaktır.

İçinden seçmek beş hizmet seviyesi paketler

Kuruluşunuzun ihtiyaçlarına uygun özelleştirilmiş bir hizmet paketi seçin. Her hizmet kategorisi için temelden en kapsamlı hizmetlere kadar, PhoenixMed servis , bireysel iş ihtiyaçlarınızı karşılamak için beş hizmet paketi sunar. Her hizmet paketinin kendine özgü teklifleri vardır.

Kurulum ve özel bir yardım hattından maliyet tasarrufu sağlayan PhoenixMed servis paketlerine kadar, tıbbi ekipmanınızı çalışır durumda tutmak için ihtiyacınız olan her şeyi sunar. Düzenli bakım yapmak için özel bir onarım elemanı talep edebilir ve teknik sorunlar için Samsung profesyonellerini arayabilirsiniz

Güven

Müşterilerimizin, çalışanların ve diğer paydaşların güvenini kazanmak ve bu güvene layık olmak ortak hedefimizdir.

Şeffaflık

Hizmet sunumunda açık, net ve hesap verebilir olmak temel değerlerimizdendir.

Kalite

Sunduğumuz hizmetlerin müşterilerimizin ihtiyaçlarını, beklentilerini en ideal düzeyde, kaliteli bir şekilde karşılaması şirket kültürümüzün temel taşlarındandır.

Verimlilik

Kaynaklarımızı etkinlik, verimlilik ve tutumluluk prensipleri çerçevesinde kullanmak bizim için esastır.